CONTINENTAL SPORTCONTACT 7 295/30R21 102Y NYÁRI gumiabroncs
0 vélemény
- Méret: 295/30R21
- Idény: Nyári gumi
- Márka: CONTINENTAL
- Mintázat: SPORTCONTACT 7
- Cikkszám: CON03140060000
- Terhelés index (LI): 102
- Sebesség index (SI): Y
-
158 765 Ft
Paraméterek
Leírás
Márka
Kátyúgarancia
Szállítás
Continental SportContact 7 nyárigumi
A Continental SportContact 7 nyárigumi egy prémium maximális teljesítményű modell, vonzó áron. Minden apró kis részletét a német gumiabroncs-gyártó óriás, a Continental legújabb, élvonalbeli technológiája jellemzi - hogy megfeleljen a mai vezetők egyedi igényeinek.
Azoknak a sofőröknél, akik ragaszkodnak a precíz irányíthatósághoz és az útkezeléshez, e modell egyedülálló élményt fog nyújtani. Ugyanis a kiváló tapadást és a pontos kormányzási reakciót biztosító SportContact 7 egy olyan nyári gumiabroncs, amelyet kifejezetten a sebesség és a teljesítmény érdekében fejlesztettek ki.
Continental SportContact 7 nyárigumi: sportos járművekhez, a maximális biztonságért
Az új Continental Sport Contact gumiabroncs tovább erősíti a Continental csúcskategóriájú termékcsaládját. Érkezésével a ContiSportContact 5 és 6 mellett tehát egy újabb lenyűgöző modellel bővült a széria.
Nagy teljesítményű személygépkocsikhoz, sportkupékhoz, sport és luxusszedánokhoz fejlesztették ki. Azonban osztályának egyik legszélesebb méretválasztékát kínálja, így szinte minden járműhez alkalmas.
Continental SportContact 7 nyárigumi: kifinomult és aprólékosan finomhangolt módszerek eredménye
A vállalat legújabb sport abroncsát, aszimmetrikus futófelületi-mintázata révén kiemelkedő nedves tapadás, nagyon rövid száraz féktávolság és kiváló irányítási pontosság jellemzi. Ráadásul mindezt ragyogó kezelhetőség, valamint rendkívül alacsony gördülési ellenállás egészíti ki.
Mindeközben precízen formázott futófelület-blokkok és kifinomult lamellák segítenek a vezető számára kiváló minőségű tapadást nyújtani. Ezáltal a modell kiváló ellenállást tanúsít a vízenfutás kialakulásával szemben.
Sportos kezelhetőséget, jó nedves tapadást és alacsony gördülési ellenállás - Ezt találják meg a sofőrök a méltán népszerű Continental sContact nyárigumi modellben.
A Continental története
A Continental 1871-ben alakult meg Hannoverben, és az elmúlt 137 évet töretlen fejlõdéssel és növekedéssel töltöltte, így válhatott a világ egyik legnagyobb gumiabroncs gyártójává.
A Continental elsõsorban gumi-, és gumirozott termékek gyártására alakult, a jármûipar, és kerékpár gyártás számára.
1882-tõl a Continental márkajelzése az ágaskodó ló.Az 1950-es években a Continental gumiabroncs gyártó vitte be a köztudatba az M + S (Mud + Snow) jelölésû 4 évszakos gumikat a téli autózás számára elfogadott gumi közé.
1892: A Continental az elsõ német gumigyár, aki tömlõs gumit fejleszt a kerékpárokhoz.
1900-ban az elsõ német léghajó, az LZ 1 szigeteléséhez is Continental anyagokat használtak.
1904-ben a Continental kifejlesztette az elsõ mintázattal ellátott futófelületû gumiabroncsát.
1971-ben a Continental felépítette európa legnagyobb tömlõgyárát, és az egész iparágát Hannoverbõl Korbachba költöztette.
1979-ben a Continental megvásárolta az amerikai Uniroyal európai gumi iparágát, ezzel tovább bõvítette a piaci részesedését Európában.
1985-ben az osztrák Semperit gumigyárat is felvásárolta a Continental.
1987-ben a Continental a tengerentúli General Tyre Inc.-t is bekebelezte, 2001-tõl a cég Continental Tire North America néven szerepel az USA-ban.
A Continental az 1991-ben elsõként jelentkezett környezetbarát gumival, ContiEcoContact néven.
1993-ra már több mint 2000-es viszonteladói, és franchise hálózattal rendelkezik a Continental, és többek között a neves cseh abroncsgyártó a Barum is a cégcsoporthoz tartozik.
2002-tõl a Coninental és a Bridgestone, egyesítették erõiket a defekttûrõ abroncsok fejlesztésének terén.Ezeket a defekttûrõ technológiával készült abroncsok a Flat Run System elnevezésû rendszer fémjelzi.
A Continental gumiabroncs termékválasztéka az gépkocsigyártás teljes palettáját lefedi, a hagyományos abroncsoktól kezdve akár a defekttûrõ vagy terepjáró abroncsokat tekintve. Termékei között számos felsõ- és középkategóriás autógyártó által jóváhagyott elsõ szerelésû abroncs található.
A Continental 2008-as fejlesztése a a SELF-SEALING , (magától záródó) defekttûrõ gumiabroncs.
A self-sealing technológiával készült abroncsok esetén, a futófelület alatt közvetlenül elhelyezkedõ védõrétegnek köszönehõen, ezek a gumik, akár 5mm átmérõjû szög vagy egyéb éles tárgy okozta lyukat is azonnal bezárnak, és biztosítják a balesetmentes továbbhaladást.
Német precizitás, prémium minőség: Continental
A Continental abroncsok vezető helyet képviselnek az abroncsmárkák piacán. A prémium kategóriát erősítő német márka már 1800-as évektől létezik. Kilenc hannoveri illetőségű bankár és gyáriparos alapította 300 ezer talléros alaptőkével, ami meglehetősen jó befektetésnek bizonyult, ugyanis a cég értéke már meghaladja a 6,3 millió eurót. A Continental termékpalettája meglehetősen széles, közel 500 különböző abroncsot gyártanak, ennek köszönhetően pedig az európai autógyárak előszeretettel használják első szerelésként az abroncsaikat.
Olyan autómárkák gördülnek le Continental abroncsokon le a gyártószalagról, mint az Audi, a BMW, a Jaguar, a Land Rover, a Maserati, a Mercedes-Benz, a Porsche, vagy a Tesla. A méretkategória is meglehetősen széles, 3-tól egészen 23 colig minden átmérő megtalálható. A Continental nem köt kompromisszumot, az abroncsaik minden tekintetben a maximumot nyújtják, legyen jó téli abroncsról, nyári gumiról vagy négyévszakos szettről. Az eredményeiket nemcsak euróban, de teszteredményekben is le tudjuk mérni, hiszen állandó szereplői az éves abroncsteszteknek.
Hogyan szerepelnek a Continental abroncsok az idei abroncsteszteken?
A Continental abroncsok idén sem okoztak csalódást az éves abroncs teszteken. Először a nyári gumikat vizsgálták tavasszal, ahol a Continental SportContact 6, a Continental PremiumContact 6 és a Continental PremiumContact 5 is megmérettetésre került. Ahogyan az várható volt, mindhárom abroncs, számos elismerést, példaszerű és nagyon jó minősítést, és számos külön díjat zsebelhetett be. A Continental SportContact 6 több méretkategóriában is bizonyított az Autobild teszten, a 255/35 R19 méretben a negyedik, míg 265/35 R20 méretben a második helyet szerezte meg.
A téli abroncsok is hasonlóan jó eredményt értek el, már ami az eddig nyilvánosságra került teszteredményekből látszik. A tesztek ugyan még folynak, de az AutoMotorSport téli abroncsteszt eredménye 195/55 R16 méretkategóriában már nyilvános, ahol a Continental WinterContact TS 870 2021-es új modellje 2. helyen zárt. Az Autobild esetében már a legjobb 20-ba jutó abroncsok listáját nézhetjük meg, ahol az új modell a 4. helyen jutott tovább, tehát várhatóan a dobogó közelében fogja zárni a tesztet.
Continental négyévszakos abroncsokról
A Continental nemcsak téli és nyári gumik esetében bizonyította már, hogy igenis helye van a prémium kategóriában, hanem a négyévszakos abroncsok esetében is. Idén a Continental AllSeasonContact SUV bizonyította a nemzetközi teszteken, hogy a minden évszakban használható abroncsok között is a legjobbak között a helye, amit egy 4. hellyel bizonyított is. A Continental abroncsokkal mindenképp érdemes számolni, ha minőségi abroncsot keresünk.
A Point-S hálózat nyújtotta abroncsgaranciával Ön biztonságosan közlekedhet, kár nem érheti, mert ez a garancia az esetleges, javíthatatlan abroncssérüléseknél Önnek gyors, egyszerű pótlást biztosít.
A gyártói garancián túlmenően a Point-S Gumiszerviz Hálózat tagjai biztosítják ezt a vásárlóiknak a kátyúgarancia ikonnal jelölt abroncsokra, ami nem a gyártási hibákból eredő károkra is érvényes: olyan károkra, amelyek nem a rendeltetésszerű használat közben keletkeztek, hanem helytelen vezetői magatartás miatt következtek be.
Ezek lehetnek:
- Rongálás
- Szög beszúródás-, éles tárgyak okozta sérülések
- Egyéb defektek
- Útpadkára, járdára történő felhajtás, kátyúba behajtás közben keletkezett sérülések
- Blokkoló fékezés, nem megfelelő guminyomás miatti meghibásodások
Javíthatatlan sérülés esetén a gumiabroncsot a Point-S tagszervizben térítésmentesen kicseréljük , az addig megtett futásteljesítmény figyelembe vételével.
Profil | 295 |
Arány | 30 |
Átmérő (coll) | 21 |
Terhelés index (LI) | 102 |
Sebesség index (SI) | Y |
Erősített oldalfal | XL |
Defekttűrő | Nem |
Idény | Nyári gumi |
Felhasználás | Személyautó |
Gyártói kód | 03140060000 |
Fogyasztás | C |
Fékezés | B |
OE | MERCEDES |
Súly index: 102
Az autógumik terhelési indexe (LI) egy fontos mechanikai tulajdonságot mutat, ugyanis ebből derül ki az abroncs terhelhetősége. Ez pedig lényeges kérdés lehet számunkra gumiabroncs vásárlás során. Azt, hogy az autóra milyen terhelési indexel rendelkező abroncsot kell vásárolunk, mindig a gyártó határozza meg, és ettől nem is érdemes eltérni. Ez az érték egy-egy abroncsra vonatkozóan egy olyan súlyhatárt mutat meg, melyet a gumi még károsodás nélkül el tud viselni. Fontos tudni, hogy minél nagyobb az adott jármű, értelemszerűen annál nagyobb LI értékkel rendelkező gumira lesz szüksége. Ha az abroncs oldalfalán az LI 102 jelölést látjuk, akkor abból megtudhatjuk, hogy az adott abroncs maximális terhelhetősége 850 kg. Ez az 102 terhelési index pedig leginkább a terepjárók, és a teherautók abroncsainál jellemző.
Sebesség index : Y
A gumik oldalfalán minden fontos információ fel van tüntetve, melyre oda kell figyelnünk akkor, ha az abroncsunkat le szeretnénk cserélni. A sebességindex mutatja meg azt, hogy a gumiabroncsot milyen maximális sebességgel tudjuk hatékonyan, és biztonságosan használni. Az „Y” -jelölés a sebességindex esetében már valóban a nagyobb teljesítményű sportautókhoz, illetve a nagyteljesítményű gépjárművekre kifejlesztett abroncsok oldalfalán szokott megjelenni, ezek a járművek ugyanis rendkívül magas sebességgel képesek menni. A sebességindexnél az „Y” -jelölés azt jelenti, hogy az adott gumiabroncs probléma nélkül használható akár 300km/órás maximális gyorsasággal használható.
Az autó gyártója minden esetben meghatározza azt, hogy az adott jármű milyen sebesség indexel rendelkező gumiabronccsal indulhat útnak, ettől a gyári ajánlástól pedig nem érdemes eltérni, ugyanis az már balesetveszélyes lehet.
Erősített oldalfal: XL
Az XL abroncsjelölés az „Extra Load” kifejezésből ered, és azokat a gumiabroncsokat jelölik így a gyártók, melyek a hagyományos gumikhoz viszonyítva megnövelt terhelhetőséggel rendelkeznek. Az XL-es gumiabroncsok olyan erősített oldalfallal lettek ellátva, melyek a biztonságos közlekedés mellett a gépjármű terhelhetőségét is növelni tudja menet közben.
Autóvezetőként akkor lehet érdemes XL-es gumiban gondolkoznunk, ha valóban igény van a nagyobb teherbírásra, de annak mindenképpen utána kell járnunk, hogy az autónk bírni fogja-e ezt a megnövelt teherbírást.
Ezekről a gumiabroncsokról tudnunk kell, hogy tartósabbak, erősebbek, és masszívabbak, mint hagyományos társaik, sőt a legtöbb esetben jóval hosszabb élettartammal is rendelkeznek. Még szélsőséges viszonyok között, nagy sebesség mellett is megnövelt tapadást tudnak biztosítani számunkra, illetve jobb lesz a kocsi kezelhetősége is. Ezeket a különleges gumiabroncsokat általában SUV-okhoz, nehéz járművekhez, illetve teherautókhoz, és kisteherautókhoz szokták ajánlani, de jó megoldás lehet még az olyan gépjárművek esetén is, melyek rendszeresen szállítanak nehéz rakományt.
Üzemanyag takarékosság: C
A kötelező EU-besoroláson az üzemanyag hatékonyságról szóló adatokat mindig a gördülési ellenállástól függően határozzák meg. Így az üzemanyag nem csak gazdasági, hanem környezetvédelmi kérdésnek is számít, hiszen a gördülési ellenállás amellett, hogy hatással van arra, hogy a gépjárművünk mennyi üzemanyagot fogyaszt, azt is befolyásolja, hogy mekkora terhet gyakorol a környezetünkre (ebbe beleszámít az is, hogy milyen a CO2 kibocsájtása). Ha a gumiabroncs üzemanyag takarékossági jelölése „C”, akkor az annyit tesz, hogy az adott gumi mérsékelt üzemanyag-hatékonysággal rendelkezik. Ez a jelölés az üzemanyag-hatékonyság középső tartományába tartozik, vagyis valamivel több üzemanyagot fogyaszt a kocsink egy ilyen jelölésű gumival, mint egy „A”, vagy esetleg egy „B” jelölésű abronccsal.
Fékezés (Nedves úton való tapadás): B
Az EU-s abroncsjelölésen a gumiabroncs gyártóknak kötelező többek között feltüntetniük azt is, hogy az adott abroncs milyen tapadási tulajdonságokat tud biztosítani az autóvezetők számára nedves útviszonyok között. A nedves tapadási jellemzőknek pedig egy új gumiabroncs kiválasztása során fontos szempont kell, hogy legyen. Ha nedves úton való vezetésről van szó, akkor a „B” -jelölés még kedvezőnek nevezhető, ez viszonylag rövid féktávolságot jelent, ez pedig a biztonságos, és balesetmentes közlekedést tudja biztosítani még csapadékos időjárási viszonyok között is.
A megrendelt terméket a telefonos visszaigazolástól számított legalább 2 munkanapon belül az ország egész területére kiszállítjuk. A szállítás költsége gumiabroncsonként az ország teljes területére: 1 db gumiabroncs esetén 2 900 Ft, 2 db esetén 1 500 Ft, 3 db-tól 1 190 Ft per gumiabroncs. Utánvétes fizetés esetén az utánvétkezelési költség 990 Ft / rendelés.
Önnek személyes átvételre is van lehetősége Törökbálinton, a raktárunkban, vagy Budakeszin és Budaörsön található szervizeinkben. Szerelést is tudunk Önnek ajánlani két szervizünkben. Ehhez szükséges időpont-egyeztetésért kérjük, hívja a +36309005354-es telefont!
Raktárunk és szervizeink címei
Cím:
Károly király utca 145. E épület
2040 Budaörs
GPS koordináták:
47.449003 (földrajzi szélesség) / 18.960306 (földrajzi hosszúság)
Cím:
Szőlőskert utca 1/B (a Shell benzinkút mögött)
2092 Budakeszi
GPS koordináták:
47.501767 (földrajzi szélesség) / 18.918525 (földrajzi hosszúság)
Cím:
Raktárvárosi út 1, Depo 3/A
2045 Törökbálint
GPS koordináták:
47.4430015 (földrajzi szélesség) / 18.9351497 (földrajzi hosszúság)