A világhírű Michelin szlogenje a „biztosabb és fenntartható mobilitás”, törekvésük, hogy a gumiabroncsokkal kiváló futásteljesítményt nyújtsanak az autótulajdonosoknak. A cég „kevesebbel többet” filozófiája alapján minimális nyersanyag és kevesebb energia felhasználásával jobb eredményeket érhet el - a hatékonyságra pedig felelősséget vállalnak az autógumi teljes életszakasza alatt.
A Michelin gumiabroncsok hosszútávú időtállósága köztudott, a gumik kialakítása és a felhasznált összetevők teszik lehetővé, hogy a Michelin abroncsokkal hosszabb távra tudunk tervezni, valamint biztonságosan közlekedhetünk. Az új Pilot Sport EV abroncsot pedig kifejezetten elektromos járművekre fejlesztették.
A Bridgestone, a fejlett megoldások és a fenntartható mobilitás globális vezetője, megalkotta csúcsminőségű, rendkívül nagy teljesítményű gumiabroncsát: a Bridgestone Potenza Sportot. A nyári gumi magában foglalja a Bridgestone forradalmi látásmódját és a nagy teljesítményű gumiabroncsokban szerzett szakértelmét, mindezt széleskörű piackutatással annak érdekében, hogy a járműtulajdonosok irányítani tudják autójuk teljesítményét.
Az 1222/2009 / EU európai parlamenti és tanácsi rendelet előírja, hogy minden 2012 június után gyártott és 2012 novemberétől az EU-ban értékesített gumiabroncsot matricával vagy címkével kell ellátni az értékesítési helyen. Ez a címke három fontos szempontról nyújt információkat, amelyek a gumiabroncsok teljesítményének felmérését szolgálják: Nedves tapadás, üzemanyag-hatékonyság és külső zaj. Az új rendelet hatálya kiterjed a személygépkocsik, a könnyű haszongépjárművek és a nehéz teherautók gumiabroncsaira. Maga a határozat 2021. májusától lép hatályba. Cikkünkben megvizsgáljuk a szabály lényegét és az új címke fontosságát az autóvezetők számára.
Idén nyáron is elvégezte nyári gumi tesztjeit Európa legnagyobb autóklubja, a német ADAC, és mint már megszokott, most is két méretet teszteltek. A 185/65 R15 a kisautók. a a kompaktok méretében és a 215/65 R16 a furgonok, kisteherautók, kisbuszok méretében.
Az autóklub a bevezetőben kiemeli, hogy különösen a kisebbik méretben folytatódott a pár éve már megfigyelhető trend, miszerint a másodlagos, illetve középkategóriás márkák több drágább prémium nyári gumit utasítottak maguk mögé kiváló teljesítményeikkel. Míg a furgon nyári gumik tesztjei megdöbbentő eredményt hoztak.
Jelen cikkben a kisebbik méretet, a 185/65 R15-öt teszteredményeit ismertetjük, a 16 megvizsgált abroncsból 2 kapott 'jó' értékelést, míg 14 'megfelelőt'.
A Continental ContiSportContact 3 nyári gumi egyike azoknak az abroncsoknak, amelyet a német gyártó annak érdekében álmodott meg, hogy valami igazi különlegességet adjon azoknak az autósoknak, akik szeretik a biztonságot és a megfelelő teljesítményt.
A termék ráadásul mindezt sportos jelleggel dobta fel, aminek köszönhetően a sebesség megszállottjainak lehetőségük van arra, hogy valami elérhető áron kínált, ámde mégis kimagasló teljesítménnyel megáldott abroncsot szerelhessenek fel gépjárművükre. Nem véletlen, hogy a Continental ContiSportContact 3 nyári gumi ennek megfelelően a piac legjobb ár-érték arányát képes garantálni.
A Bridgestone egy 1931-ben, a távoli Japánban alapított gumiabroncs gyártó vállalat, amely az évtizedek alatt a világ egyik legjobb és legismertebb cégévé vált az iparnak, aminek köszönhetően világszerte közel 180 gyárban készülnek a prémium minőségű termékek. Ennek megfelelően többek között Magyarországon is található Bridgestone gyárat, egészen pontosan Tatabányán, ahol a japán és a magyar precizitás összefonódásának fényében készülnek a legjobb minőségű abroncsok.
A Hankook K117 Ventus S1 evo2 nyári gumi a koreai gyártó első olyan DTM versenytechnológia alapján fejlesztett és készített abroncsa, amelyet azzal a céllal fejlesztettek ki, hogy maradéktalanul megfelelhessen az EU abroncscímke követelményeinek. Ebből kifolyólag a vállalat rengeteg műszaki újítással vértezte fel a gumiabroncsot, aminek jóvoltából a legjobb egyensúlyt tudja biztosítani, akár nedves, akár száraz útszakaszokon haladunk vele.
A Michelin a világ egyik legismertebb és legjelentősebb abroncsgyártójaként évek, sőt évtizedek alatt kivívta magának azt a státuszt, aminek köszönhetően ma már bárki csak megemlíti a nevet, az rögtön tudja, hogy a prémium minőség, az elérhető ár, és a legjobb tapadás vár rá, ha a márkanévből válogat magának. A Michelin az évek során számtalan nagyszerű termékkategóriát elindított már, és sok esetben sikerült olyan maradandót alkotnia, aminek köszönhetően sokan méltóképpen emlékeznek meg róluk, illetve az adott termékről. Egy ilyen maradandó abroncs volt a Michelin Latitude Cross nyári gumi is, aminek több érdekessége is van.
A Continental VanContact 200 nyári gumi egyike a német gyártó azon termékeinek, amely kiemelkedő biztonságot garantál bármilyen kisteherautó számára szinte bármilyen nyári időszakban, ezáltal igazán kedvező és megfelelő választás abban az esetben, ha jó ár-érték arányú abroncsot keresnénk magunknak. Hogy mit kell tudni róla bővebben?
A Continental évek, sőt évtizedek óta arra törekszik, hogy megpróbáljanak megfelelő alternatívát biztosítani azok számára, akik elérhető árú, ámde mégis prémium minőségű, biztonságot és elragadó tulajdonságokat egyaránt garantáló abroncsot keresnek.
A Continental mindig is törekedett arra, hogy olyan abroncsokat gyártsanak vásárlóik számára, amelyek nemcsak a maximális minőséget képesek kielégíteni, hanem mindezen felül vagy a környezetvédelemre, vagy a tartósságra, vagy éppenséggel a sportosságra fordítottak kiemelkedő figyelmet. Utóbbi kategóriában számtalan maradandó termékcsaláddal ajándékozott már meg minket a német gyártó, így példának okáért ide sorolható a Continental SportContact 6 nyári gumi is, amely a maga nemében egy új csillag, egy újabb iránymutató termék a palettán. Nem véletlen, hiszen a jelenlegi SportContact termékcsaládnak ez a jelenlegi legfejlettebb tagja, amely igaz mind az anyagösszetétel, mind a kialakítás, mind az ezekből fakadó teljesítmény tekintetében is.
A SEAL technológiás, öntömítõ gumik lehetõséget adnak arra, hogy a gumi sérülése után is tovább lehessen vezetni az autót. Valljuk be, minden sofõr, vagy jogosítvánnyal rendelkezõ fél attól, hogy egyszer defektje lesz, vagy egyszerûen csak belehajt egy szögbe vagy csavarba, és a legnagyobb félelem mindig az, hogy mindez egy elhagyatott, messzi, ismeretlen úton történik, például pont éjszaka.
A C-s gumik egyik legnagyobb jellemzõje a nagyobb teherbírás, ami azt jelenti, hogy ezt a jelölésû abroncsot fõleg a kisteherautókra és utánfutókra szánják. Nem egyértelmû azonban az a tulajdonság, hogy nagy teherbírás, hiszen ezzel jelölik az RF-es az XL-es gumikat is. Mi a különbség a három gumitípus között, mivel emelkedik ki a C-s gumi és mikor van erre szükség? Cikkünkben megpróbáljuk helyretenni a fogalmakat, hogy a vásárlásnál ne ütközzünk annyi problémába.
A defekttûrõ gumi egyre több helyen elõfordul, egyre több reklámban találkozunk vele, fõleg akkor, amikor a gumicserék ideje elõtt állunk. A tapasztalat azt mutatja, hogy egyre többen is érdeklõdnek a defekttûrõ gumik iránt, ám ezek az emberek is csak nagyon keveset tudnak arról, hogy valójában mit is takar ez az elnevezés, vagyis ez a jelzõ. Ennek oka, hogy már a név is egyfajta biztonságot sugároz, így logikus, hogy az embereket érdekli, hogy vajon mi áll ez a megnevezés mögött. Cikkünkben megpróbáljuk összefoglalni a defekttûrõ gumi jellemzõit.
Elõzõ oldal | Találati oldalak: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 | Következõ oldal |