Hankook nyárigumi teszt
A Ventus R-S3 technológiai jellemzői
Az R-S3 a Hankook Racing Technology rendkívül fejlett beépítésével, a Racing Carbon Black szilikakeverék és a modern, innovatív futófelület együttesen biztosítja az sport abroncs extrém tapadási jellemzőit a nagy teljesítményű, akár versenypályás igénybevételű használat során. A forgásirányos mintázat, kombinálva a széles megszakítás nélküli középvonali bordával, a nagyobb és határozottabb külső vállblokkokkal, valamint a hornyolt köztes bordákkal nagyobb érintkezési felületet biztosítanak az útfelülettel, ami mint az a Hankook nyárigumi teszt során is kiderült, nemcsak az utcai, nagy igénybevételekre teszi tökéletesen alkalmassá az abroncsot, hanem a versenypályás, extrém igénybevételekre is.
A gumiabroncs már csak azért is alkalmas a zárt versenypályás gyakorlásra, mert a hővezetése példásan megoldott, és a szélsőséges feltételek között a tapadás mindvégig fennáll. A remekül megválasztott futófelületi barázdák és a szilika tartalmú futókeverék remekül elősegíti a kiváló nedves felületű tapadást és kezelhetőséget, a szélesebb hosszirányú és oldalsó barázdák rendkívül hatékony víz eltávolítást végeznek.
A gumiabroncs stabilitásának alapja a két acélövön fekszik, erre kerülnek felfeszítésre a különleges poliészter szálak spirálisan megcsavarva, így jöhet létre a fokozott stabilitás a gyors kanyarokban.
A Hankook nyárigumi teszt főbb megállapításai
Előnyök:
- Szinte félelmetes a kanyarodási teljesítmény szintje.
- Rendkívül precíz kormányzási reakciók jellemzik.
- Kiválóan használható a közutakon és a versenypályákon egyaránt.
Hátrányok:
- A menetkomfortban közutakon hagy némi kívánnivalót maga után.
- A felhasználók szeretnék több méretben elérni ezt a kivételes nyárigumit.
Összességében a Hankook nyárigumi teszt tanulságaiból elmondható, hogy egy olyan minőségű abronccsal állunk szemben, amelyből nem sok akad a jelenlegi kínálatban. a sportabroncsot ugyanolyan jól használhatjuk sportkocsikon, prémium szedánokon a közutakon, mint ahogy akár versenyautóra felszerelve a zárt pályás körülmények, igénybevételek közepette. Mivel egy vérbeli sportgumiról van szó, napi használat mellett maximum 20 – 25 ezer kilométeres élettartamot lehet elvárni tőle, és ebben a kategóriában bizony vannak rosszabb futásteljesítményű abroncsok is.
Az egyetlen negatívum a Hankook nyárigumi teszt során a menetkomfort területén volt megfigyelhető, de ez csak azoknak negatívum, akik luxus szedánokon szeretnék kizárólag túra célokra használni ezt az inkább nagy teljesítményekre való abroncsot. ne tegyék. Ezt az abroncsot vérbő autózásra tervezték, lassú cirkálásokra válasszunk más, komfortosabb gumiabroncsot.
Forrás: http://www.superstreetonline.com